.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک شوک نوید بخش به فوتبال ملی

روابط عمومی و بخش ارشد خبری فیفا در پاسخ اختصاصی به خبرگزاری فارس اعلام کرد که رسیدگی به تخلف بازیکن امید عراق و پرونده تیم امید ایران در حال بررسی است.

به گزارش فارس،پرنده المپیکی شدن تیم امید ایران در حال بررسی است. دپارتمان خبری فیفا به دستور آلکس استون در کمترین زمان ممکن و از طریق روابط عمومی این سازمان بین المللی به سوالات ارسال شده خبرنگار خبرگزاری فارس پاسخ داد.

آلکس استون مدیر ارشد بخش خبری فیفا در پاسخ به سوال های این خبرگزاری که خبر تکمیلی آن متعاقبا ارسال می شود بر باز بودن پرونده تیم ملی امید ایران و شکایت واصله از تیم ملی عراق تاکید کرد.
فدراسیون فوتبال ایران برای پیگیری این پرونده که احتمال دارد در نهایت که امید کشورمان در مسابقات مرحله مقدماتی المپیک 2012 لندن کمک کند، یک وکیل بین المللی گرفته و مقامات فوتبال کشورمان با تمام قوا پیگیر این وضعیت هستند.

تیم ملی امید عراق در بازی با ایران از یک بازیکن صغرسن استفاده کرده و همین مسئله صغر سنی این بار گریبان عراقی‌ها را گرفته است.
البته تیم های امید ایران و عراق در مرحله پلی آف المپیک 2012 در 2 مسابقه رفت و برگشت به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت ایران به پیروزی یک بر صفر رسید،‌اما به دلیل استفاده از یک بازیکن 2 اخطاره 3 بر صفر بازنده شد و در دیدار برگشت که در روز چهارم تیرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، امید ایران با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد.
طبق مدارک موجود که در اختیار فیفا گرفته یک بازیکن عراق صغرسنی است که در صورت محرز شدن منجر به حذف عراق و جایگزین شدن امید ایران خواهد شد.
به این ترتیب همچنان امید به راهیابی و از سرگیری تلاش ملی پوشان امید ایران برای راهیابی به المپیک 2012 لندن وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.